Bli skribent på Förening för alla

Har du erfarenhet av ideellt engagemang? Är du bra på att skriva? Då kan du bli skribent på Förening för alla.

Förening för alla är en blogg om föreningslivet och engagemang som drivs på ideell basis av Trinambai. Bloggen är en mötesplats för idédebatt och erfarenhetsutbyte inom den ideella sektorn. Inläggen kan handla om alltifrån gräsrötternas vardag till den senaste forskningen.

Just nu söker vi fasta skribenter. Som fast skribent ingår du i vårt skribentnätverk och skriver inlägg efter ett schema som vi kommer överens om. Du får möjligheten att nå ut med dina tankar till andra engagerade människor. Du behöver inte se dig själv som expert för att kunna skriva på Förening för alla, det viktiga är att du har någonting intressant att berätta.

Låter det lockande? Mejla oss på foreningforalla [snabel-a] trinambai.se, så kan vi prata mer om det.

Detta inlägg är publicerat i Blogg. Bokmärk permalänken. Kommentarer är avstängda, men du kan lämna en trackback: Trackback URL.